Select Page

Miscommunicatie op het werk, hoe voorkom je dat?

Miscommunicatie op het werk, hoe voorkom je dat?

Jij zegt iets, maar je collega hoort iets anders. Superfrustrerend, maar heel normaal. Wat kan je daar nou aan doen? Meestal komt het doordat we begrippen gebruiken waarvan we denken dat anderen ze ook zo opvatten als wijzelf. De tip is dus: voorkom dat soort aannames door heel precies de begrippen te definiëren die je gebruikt. In samenspraak met je collega’s, totdat je weet dat iedereen hetzelfde bedoelt als hij of zij een bepaald begrip noemt.

Lees hier het hele artikel.

About The Author

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Organiseer een inspirerend event op jouw bedrijf en netwerk

Zijbalk ad

Laatste posts over vrouw en werk

Loopbaan tips & Coach cases

Schrijf je in voor SheNews. Kosteloos

Informatie, tips, nieuws en wetenswaardigheden voor professionele vrouwen.



You have Successfully Subscribed!