Select Page

Drie handige kantoorapps

Drie handige kantoorapps

Twee van de meest voorkomende taken die je op kantoor zult verrichten zijn waarschijnlijk plannen en organiseren. Steeds vaker worden apps voor de smartphone of tablet ingezet om dagelijkse taken gemakkelijker uit te voeren. Hieronder drie handige apps:

1. Scanbot
Met deze app kun je gemakkelijk documenten scannen vanaf je mobiele telefoon.

2. Evernote
Met deze app kun je handige en overzichtelijke to-do-lijsten maken. Je kunt de app ook installeren op je laptop, zodat je jouw lijstjes altijd bij je hebt.

3. Any.do
Deze app is een kalender waarmee je afspraken kunt inplannen, herinneringen kunt vastzetten, to-do-lijstjes kunt maken en je werkweek mee kunt inplannen. Zo vergeet je nooit wat er op de planning staat.

Lees het volledige artikel hier.

About The Author

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Schrijf je in voor SheNews. Kosteloos

Informatie, tips, nieuws en wetenswaardigheden voor professionele vrouwen.



You have Successfully Subscribed!